Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Wat het vervoer van troepen in de aanhangwagen betreft : ik vermoed van niet, troepen werden meestal vervoerd in een GMC.
Mooie kit van de Diamond T, heb hem ook liggen, maar de updates niet. Ik zal de bouw van deze zeker volgen en misschien eens uitkijken naar de updates.
Het is ook niet echt van toepassing voor troepen maar vind het een grote tegenover de bike
Kdacht eerst dat de schaal niet klopte maar dat is wel het geval
Toevallig past de bike perfect in de trailer
Het verhaal dat ik wil brengen zijn gevonden orlochsschatten en die dan toevallig verborgen zaten in deze trailer
Enz
Troepen vervoeren in een trailer zal eer uitzondering dan regel zijn, maar ik sluit niet uit dat het gebeurde. In oorlogstijd werd immers niet zo nauw gekeken.
Als onderlaag modelbluwverf van Tamyia en daarop dan het uiteindelijk kleur met airbrushverf van Golden. Dat geeft een speciaal effect en dat effect kan je zien bij mijn 'Geheim Project': http://www.modelbouwen.be/threads/11364-quot-Geheim-Project-quot?highlight=geheim
De eerste foto's die je tegenkomt van die tank is zo gedaan (per ongeluk) en het effect vind ik wel goed. Het is natuurlijk elk zijn smaak. En eigenlijk was het beter geweest als de roest als onderlaag werd gebruikt in plaats van omgekeerd maar ja, het is nu zo bij mij.
Dat is een methode die ik per toeval ontdekt heb maar uiteraard zullen de meer ervaren modelbouwers betere tips kunnen geven in verband met verwering.
Kwestie kleur gaan we er wel geraken denk ik
maar roest geeft in mijn ogen een korrelig uitzicht,
is hiervoor de bloemtechniek eerst aan te raden en dan verder te gaan inhet kleurenspel ?.....
Dave, voor het aanbrengen van roest zou ik de bloemtechniek zeker NIET gebruiken. De korreligheid die je ziet in de meeste "rustbuckets" is afkomstig van de pigmenten die hier voor werden gebruikt.
Verder zou ik je aanraden om de topics van GUnit eens door te lezen. Hij beschrijft daar de roesttechniek van naaldje tot draadje.
Een basis kleur zou ik er inderdaad ook opzetten als je die door de roest wil laten doorkomen...
Ga ook eens op zoek op het www naar goede documentatie foto's. Dit is zeker geen overbodige luxe en kost je inderdaad wat opzoekwerk. Deze referentie's kun je bij volgende projecten zeker nog gebruiken...
Voor overige veel succes met je project. De basis ziet er in ieder geval al goed uit.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.