Hoofdsponsor

1/16 VW. Karmann Ghia Coupe [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik zelf ook frank, bedankt.
Ik moet niet te veel met de computer bezig zijn maar gaan bouwen.;)

Is eigenlijk een idee van mark ( interceptor ), door mark ben ik aan het denken gegaan, hij had een tip in de topic van Frank gegeven

Bart bedankt voor het compliment enne die tip is graag gegeven...

Mark

Ben begonnen met de steunen voor de bank, ik heb 2 stukjes van het gietraam geknipt en heb aan iedere stuk 1 kant rond gevijld tot de diameter die het moet worden, de andere uiteinden heb ik een beetje gevijld. Aan de uiteinden die op de bodem komt zit nog overlengte die ik straks pas er af haal bij het passen voor de hoogte, ik ga vandaag nog gaatjes in de bank boren waar de ronden pinnen die ik gevijld heb er in gaan, de steunen worden chrome gespoten.

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

Hoi Jelle, Xzeco en Frank,

Bedankt voor de leuke reacties.

Ik heb aan weerszijden een gaatje geboort met de handboor in de bank waar de pinnen van de steunen in vallen en de steunen komen op de manier als de foto, staat er nog los op, de bank waar je op zit komt niet na voren, i.v.m. voorstoelen tegen de rand staan bijna en geen plaats is om de bank na voren te klappen is.

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

De achterkant van de leuning wordt dicht gemaakt met een plaatje kunststof en de pinnen onder zaag ik er straks af, momenteel heb ik er gemak van met het passen.

Schitterend gedaan Bart. Fijn opgelost dit probleem.
Dun plaatje styreen op de achterkant en klaar is Bart (en dan natuurlijk nog een laagje verf...).
Benieuwd naar het vervolg.

Mark

De body wordt zwart met purperrode biezen, creme heb ik gemengt en is goed gelukt alleen de verf is niet te spuiten, de airbrush zit een hele tijd verstopt en kan om de haverklap schoon maken, dat was om te proberen.

Dat kan mogelijk te maken hebben met de verdunning van de verf Bart.
Heb je de verdunning gebruikt van Vallejo ? Moet natuurlijk een beetje voortgaan op je uitleg.
Als je toch voor de creme kleur zou willen gaan, kan je misschien eens proberen om meer verdunning toe te voegen.
Je doet natuurlijk wat je zelf het mooiste vindt.
Ik denk alleen dat je bij andere carrosseriekleur ook een andere interieur kleur zal moeten gebruiken.
Succes, wat je ook besluit.

Mark

Hoi Mark,

Ik heb wit gemengt met 1 druppel bruin, en heel goed verdunt, het lijkt wel of de verf al in de airbrush droogt, zit continu dicht en moet hem constand schoon maken en heb de verf van luicked colors createx gebruikt en durf het niet aan met de body op deze manier.

Ik heb de bank klaar, ik ga nu foto's opladen en zet het binnen 15 minuten hier neer en heb een kleur gespoten in de motorruimte die ik wil gebruiken. tot zo

De foto's;

Deze kleur wil ikdoen en dan met beige ( hetzelfde als de lichte kleur van de stoelen ) soort biezen op spuiten na eigen idee ( moet ik nog uitvinden )

attachment.jpg

inklapbare bank;

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

Zover ben ik nu met het interieur;

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

graag eerlijke antwoorden, is het niet goed hoor ik het ook graag en wat de kleurcombinatie hoor ik het ook graag.

Ik vind het zéér geslaagd Bart. Ik had eerst niet goed door hoe het kliksysteem in zijn werking zou gaan maar nu zie ik het goed :) . Ingenieus :D

Helemaal niets mis met die kleur Bart. Kan alleen even niet volgen omdat je sprak van zwart met purperrode bies.
Pracht van een achterbank geworden, dat heb je mooi gedaan. Doe ik je niet na.

Mark

Ben nog geen nieuw project gestart. Wat lui momenteel en drukke dagen gehad, 2x carnaval, gisteren valentijn met de vriendin (karten + eten), nu werken aan een presentatie voor school enz. Ik ga dus nog even wachten maar het komt er zeker en vast! ;)

Hoi Mark,

omdat je sprak van zwart met purperrode

Dat komt dat ik volop aan het denken was welke kleuren ik zou pakken, en wou het ook eerste instantie maar ben veranderd na die bruine kleur met beige, vind deze kleuren beter over komen, zwart is de opel calibra en de kenworth wordt ook al zwart en de pontiac wordt ook al zwart, af en toe is mijn hoofd net een doolhof van het denken.:)

Bedankt voor de grote compliment.:D

Hoi Elsticky,

Gelijk heb je, school gaat voor, we horen het wel wat je kiest, succes.

Hey Bart de bank ziet er top uit mooi gedaan!!!

De kleur vind ik wel ok met het interieur. kijk uit naar het spuitwerk van de carroserie.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan