Hoofdsponsor

1/16 VW. Karmann Ghia Coupe [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi Karel, BUZZY EN Erik,

Bedankt voor de reacties, ik zal kijken hoe ik de vlechtdraad ga maken.

De vlechtdraad ga ik van zo'n ijzeren zeef maken, knip een strook uit en trek de strook uit dat gaatjes van de zeef dichter bij elkaar zitten, ik moet alleen nog iets bedenken om aan de pool vast te maken.

attachment.jpg

Bart, wat heb je gebruikt als klem voor de positief ?
Kan je misschien ook gebruiken voor de negatief. Is natuurlijk maar een gedachte...
Voor het overige : pracht resultaat tot nu toe, toppie.

Mark

Hoi Fred,mark, bzguy, tomas en erik,

Bedankt voor de reacties en tips, mark, ik heb gewoon de draad om de pool gewikkeld, moet ik eigenlijk anders doen, Bzguy, waar haal je de desoldeer-draad, een zeer goede tip.

Hoi,

desoldeer heb ik gehaald, maar ik denk me suf hoe ik de klemmen moet maken, kan er niet op komen, iemand sugesties?

Hey Bart,

Misschien eens proberen met een blokje styreen (afval of zo...). Hierin een gaatje boren van de diameter van je draad in je batterij. Dan schuift die er al over. Aan de onderzijde kan je dan misschien de de-soldeer vastmaken (restje draad of zo...).
Het is natuurlijk maar even een gedachte, je ziet maar of je er wat mee kan of verder kan uitwerken.
Heb ik overigens al gezegd dat je goed bezig bent...
Succes verder.

Mark

Hoi Mark en bzguy,

Bedankt voor de tips, ik ga het maken zoals het mark zegt, verslag volgt.

De polen heb ik aan de draden gedaan, gaatjes geboord en de bovenkant rond gevijld en waar de delsoldraad zit de oppervlakte wat weg gevijld, waar de rode draad zit heb ik een gleufje in gevijld.

attachment.jpg

De klemmen worden nog geschilderd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan