Hoofdsponsor

1/16 VW. Karmann Ghia Coupe [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je mag er terecht blij mee zijn Bart.
Dat heb je knap gemaakt (was ook het beeld dat ik voor ogen had ;) ).
Ik blijf je volgen.

Mark

Was weer een tip van u mark, u heeft me op dat idee gebracht, bedankt, stond een week te denken hoe ik dat moest oplossen en komt mark weer met een oplossing.;)
Aan de andere kant van de massadraad komt ook een soort beugeltje om aan het chassis te bevestigen.

Knap gemaakt, je moet het toch maar doen.
Fijn om te zien hoe een goed idee wordt uitgewerkt.

Bedankt voor de complimenten Bart. Maar daarvoor zijn we hier toch op het forum ... om mekaar te helpen.
Succes met de verdere bouw enne ik blijf meedenken hoor.

Mark

De accu zit in de auto, na mijn mening is het goed gelukt, de accu zit aan de andere kant als de foto van erik maar zo staat het beschreven in de beschrijving, de plus heb ik in de motor geschoven en de aarde heb ik op de bodem gelijmd met secondelijm.

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

De kofferbak is ook gespoten, nu is de body aan de beurt, ik ga eerst de body voor bij de neus bij schuren voor dat de body in de lak gespoten wordt, de body krijgt de bruine kleur van de waar de motor in zit, het dak wil ik eigenlijk zwart spuiten met aan de zijkant zwarte biezen. zou dat staan die 2 kleuren, het bruin komt er op dat isd zeker.

attachment.jpg

Bart,

Alles is mogelijk qua kleurstelling, maar ging je niet voor het bruine en beige gaan ?
Ik denk als je bruin en zwart samen brengt in één kleurstelling dat het nogal aan de donkere kant gaat worden...
Jij beslist natuurlijk voor welke je gaat. Doe anders eerst eens een proefstukje.

Mark

Hoi Mark,

Is ook weer te donker wordt, ik hou het bij bruin en beige, ik denk dat het beste helemaal bruin met beige biezen, ik denk een beige dak niet zo mooi is.

Waarom eens niet proberen beige met bruine flanken Bart ?
Zoals die two-tone opstelling in het begin van je topic.
Zoals reeds geschreven doe eerst eens een proefstukje van alle schema's die je in je hoofd hebt.
Hou die eens naast je model (en interieur). Het zal een hele openbaring zijn.
Succes verder.

Mark

Ik ga eens proefstukjes suiten en zal eens kijken, hoe meer ik ga veranderen hoe moeilijker het me maak, mark bedankt.

De eerste kleur zit er op, wel helemaal met die kleur gespoten, straks plak het af voor de 2de kleur bruin, het zelfde als in de kofferbak, ik sta nu te twijfelen of ik het zo goed heb gedaan met de kleur beige vanwege de kleur in de kofferbak en motorruimte, ik hoor het wel.

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

Denk ook dat je juist zit Bart.
Begin ziet er al veel belovend uit.
Benieuwd naar het vervolg.

Mark

Hoi Frank en mark,

Komt goed, het dak wordt bruin en de biezen aan de zijkanten worden bruin, bedankt voor de complimenten.

Persoonlijk vind ik het maar niks liever de kleuropstelling zoals in bericht 196 in dit topic wel iets moeilijker maar veeel mooier

Maar het is jou auto dus jou keuze

Deze kleurstelling heeft ook wel wat Bart, maar ik ben het in dit geval eens met Frank.
De tekening uit bericht 196 is meer klassevol, die van de Borgward iets eenvoudiger.
Het is en blijft uiteraard jouw beslissing.
Succes met waar je ook voor gaat.

Mark

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan