Vandaag zowaar ook een dagje vrij dus nòg meer frutselarij!
Na alle standaard huiselijke toestanden die weggewerkt moeten worden als je zo eens een dagje vrij bent vanavond maar weer de schuur ingedoken richting werkbank, en met een gezellig audioboek op de mp3-spelert aan de slag gegaan met iets wat ik gisteren, ondanks dat dit gebakje zo onderhand al weken en weken op de werkbank doorbrengt, pas ontdekte na het bekijken van wat foto's van de vorige update;
het voorraamwerkvasthoudframe!
en dan moet je je dus bedenken dat die vage vervorming me niet eens is opgevallen toen ik een poos geleden de ruitenwissers aan het wegbikken was.... :roll:
nou ja, laten we maar eens even kijken of er niet toevallig een oplossinkje te verzinnen is!
stukje plastiek d'r bij:
(had ik al eenbs verteld dat ik dat per vierkante meter inkoop? :cheesygrin
beetje tekenen en boren doen:
creatief met etchmate:
(wordt dat ding ook eindelijk eens een keer gebruikt :roll
even een tweede laagje plastic d'r overgekliederd:
...en na nog wat afwerkwerk leverde dat dus dit op:
oke, niet echt heel erg superstrak wegens een paar van de bochtjes komen niet helemaal overeen, maar volgens mij gaat geen mens dat uiteindelijk opvallen met alle zooi die op en om dit voertuig komt te hangen
nog efkes wat verzinnen voor vanwege omdat de boel ook wel vast moet zitten op de een of andere manier:
gaatjes prikken en d'r van achteren een staafje inprakken:
en zie daar:
als ik nog efkes zo doorga kan ik er uiteindelijk gewoon een paar vn-stickers opplakken en de boel in de kast zetten :cheesygrin:
ennieweg, morgen eerst maar even hier wat aan doen voor ik weer verderknutsel:
g. out!