Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
De luiken van de toren werden nog wat van detail voorzien.
De kit bevat hier trouwens een fout, voor degenen die er 's nachts van wakker zouden liggen : de hoeken van de rechthoekige luiken zijn in weze afgeronder, iets waar ik me geen zorgen om ga maken...
Het interessante aan deze kleurmix is het feit dat je dmv. licht opwrijven een metalige look kan doen verschijnen.
In dit geval doe ik dit niet, omdat er nog verschillende behandelingen zullen passeren.
Voor definitieve assemblage van de turret airbrushte ik drie lagen van de gemaakte roestkleur in het interieur...
Na zorgvuldige verlijming van de delen (lijmvlakken werden gemaskeerd voor optimale verbinding), werden de plastic hulpstrips weggehaald en kon ook dit vlak fijn geschuurd en gekleurd worden.
Nadat ik de Aber loop had gebouwd kon ik verder met de vervollediging van de hele turret en de basiskleur zit er ondertussen in meerdere fijne laagjes op.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.